It's Jersey Shore, bitch!

Var tvungen att härma Snooki. HEHE Men det blir i alla fall Jersey Shore nu. Har äntligen säsong 2 nu. Gotta love it.
Körde Hiphop Abs, Total Body Burn innan... Oh.My.Fucking.Devil alltså. Mina lååår! Men det är i alla fall en skön känsla. Var trött efter redan 15 minuter men gav inte upp iaf. *Points for me*

Morgondagen bjuder på träningsvärk och s.k "chilldill" med Natalie. Sola lite solarium och njuta lite. Aldrig fel det inte! Eftermiddagen + kvällen spenderas troligen med henne. Ska bli roligt. Ska nog ta hål i öronen imorgon med. Många blir chockade när jag säger att jag inte har hål i öronen, men jag har inte haft örhängen sen 8:an så.. Haha! Men ska kanske göra det iaf. Vill ju töja sen vettni! Oh, vad snyggt det kommer bli! Ska bara ha max 8mm (8 mm är nog inte så "bara" för mamma och pappa men, haha! Ska iaf inte ha 3 cm som många har. ;) )

NÄHE! Ta sig en dusch och sedan krypa ner framför JS? Ja tack! Kommer somna gött ikväll. Drömde hela natten om filmen "The number 23"... Fy fan vad jobbigt det var att drömma om det! Drömde att allt jag gjorde, sa, skrev, såg och hörde blev 23. Precis som i filmen. Usch. Jag sov inte gott alltså. :(

OVERANDOUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback