Jersey Shore ♡

Nu blir det ett par avsnitt av Jersey Shore och sedan sova. Natalie kommer hit imorgon bitti och då ska vi ha en heldag bara hon och jag. Hon kommer hit vid halv 9 (enligt vad hon har planerat i alla fall, beroende på om hon få upp Joel). Då ska vi äta frukost, dricka lite kaffe gissar jag på, baka kladdmuffins och sedan in till stan på dagen också. Hon skulle till banken och något mer och jag ska hämta ut min nya mobil. Sen tänkte jag gå till Djuraffärerna i stan och se om de söker folk. Hade verkligen varit jätteroligt att jobba i en djuraffär. Vi får se vad de säger. Sen på kvällen blir det ut och träffa vänner på stan antar jag. Det kommer nog bli en mysig dag. :)

OVERANDOUT.NIGHTY




Vinny's hot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback