Miss nothing

Too cool to take my sunglasses off.


Fredagen spenderades i största del med Natalie. Hon kom hit på morgonen och då drack vi kaffe, stekte ägg och åt en god frukost med en kaka som efterrätt. Sen fastnade vi vid youtube lite innan vi bakade kladdmuffins och de blev faktiskt riktigt goda (tror Natalie håller med mig) sen åkte vi till Strömsnäs för att köpa godis, och då passade jag på att säga hej till Kimsan med som jag inte har träffat på väldigt länge. Sedan bar det av till Ljungby och första stoppet var Skinnarnas för N skulle köpa blommor till sig. Vi gick runt där lite och filosoferade bland alla fina blommor, trädgårdsmöbler och andra trädgårdsprylar. Efter ca en halvtimme där åkte vi vidare till centrum där vi först satt lite i solen sen gick vi till Meddo för en skön stund i solariet. Vi solade i ca 20 minuter och faktiskt så syns det. Bra skit det där. Har beställt ett kort från Meddo med så man kan få rabatt när manska sola. Asnice!
Klicka på bilderna för att förstora

Lördagen åkte jag med Andreas och Joel in till stan där jag träffade bl.a Natalie igen, Niclas, Tim, Robin, Anders och massa fler bekanta. Det var riktigt roligt. Sen åkte jag med Marcus, Tim och Ellie hem till Tim där det blev film och någon öl (och den var jääävligt god!) sen somnade jag och Marcus i soffan skavfötters men han tog för mycket plats så jag tog ryggdynorna till soffan och lade mig på golvet istället. Det var kallt som fan (klinkergolv). Drömde då att jag och flera tjejer till blev torterade och mördade av en mördare eller vad det var. Ganska intressant dröm. Haha!

Söndagen
körde Marcus mig till Skeen där jag fick vänta en stund medan pizzabagarna glodde som fan och till råga på allt så kommer självklart mitt ex och kör förbi... Har inte sett honom sen början av detta året... LIVET ÄR INTE LÄTT. Till slut kom pappa så vi åkte hem och sen väntade jag på Andreas.

Vet inte hur många det är som faktiskt LÄSER mina längre texter. Jag har trots allt inte speciellt intressant liv men vafan.. Well well. Kan ju alltid hoppas att någon i stora vida världen undrar vad som händer i mitt liv, haha! Det lät patetiskt. Nu ska jag... titta klart på Hata Göteborg tror jag. Fast FÖRST... Mjukisbyxor ON.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback