-Whatcha doin'? -Chillin'... Killin'...





Lägger mig i sängen med en kopp kaffe och ser på denna gamla godingen. Det är fan nostalgi. Ni vet, det står ju "från 11 år" på denna filmen? När jag var 9 eller 10 år, så hittade jag denna filmen i mormor och morfars dvd-hylla och sa att jag ville se på den men det fick jag ju inte - det var ju 11-årsgräns! Mormor tog denna åldersgräns mycket seriöst så hon sa till mig "När du har fyllt 11 år, så får du komma hit och se på den." Jag glömde inte de orden. När jag fyllt 11 tog jag första bästa chans att åka till mormor och morfar. Och som mormor hade lovat, så fick jag se den. Det var lycka det! Glömmer det aldrig, ett ganska sött minne faktiskt.

Later bitches.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback