10 UPPRIKTIGA SANNINGAR OM MIG


1. Jag har svårt att släppa det förslutna. Tänker hela tiden "Tänk om jag bara..."
2. Jag trycker ned mig själv hela tiden, och ser alla andra som mycket bättre människor än mig själv.
3. Om jag är arg, ledsen eller irriterad sätter jag på musik som passar mitt tillfälliga humör och försvinner in i musiken tills jag är på bättre humör igen.
4. Jag har alltid varit och kommer alltid att vara flirtig som en del av min personlighet. Det är något som ingen kan ändra på, för sådan är jag. Acceptera eller inte.
5. Jag gillar att göra personer glada för småsaker. Ex: På nyår hade jag dukat jättefint här hemma för mina vänner, och min väninna blev så glad över det så hon hoppade och kramade mig för att det var så fint. Det är så roligt att göra någon glad för en så liten sak.
6. Jag vill helst dokumentera ALLT jag gör med mina vänner. Jag har med mig kameran, vill filma allting och skriver ned allting vi gör antingen här på bloggen eller på facebook (vilket gör mig till en irriterande person som skriver säkert 5-8 statusar/dag, haha)
7. Även om jag älskar att klä upp mig med snygga kläder, snygg sminkning, snygg frisyr så har jag absolut inget emot att glida runt like a boss i mina älskade mjukisar med håret på ända, inget smink och bara vara bekväm och vara mig själv.
8. Det senaste året och lite till  har jag blivit mer och mer kvinnlig av mig angående kläder. Det känns bra att ha på sig ett par tajta jeans, en snygg topp och supersköna sneakers, men jag kan erkänna att jag saknar faktiskt min pojk-flickastil ibland; killjeans, slapp stor tröja, inte bry sig mycket om sminket och inte hela tiden tänka på att vara kvinnlig.
9. Jag är besatt av att redigera bilder! Jag kan sitta i timmar och redigera bilder så de blir snygga. Det är nästan sjukligt.
10. Allt jag vill är att få och ge kärlek och att en dag ha en egen familj i ett fint hus, byggt av en amerikansk arkitekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback