FIXAR OCH TRIXAR INFÖR HELGEN

Nu gör jag någonting jag inte har gjort på väldigt länge; ansiktsmask. Min hy har bara de senaste dagarna blivit jättedålig. Och jag har inte gjort någonting? Och eftersom Ida ska ha fest på lördag så har jag bestämt mig för att
1. Jag måste faktiskt få bättre hy än vad den är nu.
2. Sola! Brunt är snyggt och fräscht.
3. Få ihop en snygg och iögonfallande outfit. Fuck yeah.
Håller just nu på att fixa andra småsaker som chaufför för kvällen osv. Det är tydligen fest i Fyverkerifabriken på fredagen också, ska man? Haha! Får la se. Lördagen är bokad i alla fall.

För den som vill ha update inför lördagens fest i Fyverkerifabriken eller bara tycker att hon är snygg, gå in och kolla --> Idas blogg. <--


Jag. Blond. 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback