KOMMENTARSFÄLTET ÄR TILLBAKA


När jag har suttit och pillat i kod- och stilmallarna så har jag troligen kommit åt någonting i mallen som gör att det inte gått kommentera något inlägg. NU har jag återställt de olika mallarna så nu går det åtminstone kommentera vissa inlägg. Jag ska försöka komma på vad det är jag har gjort och fixa det så fort jag kan.

Har undrat de senaste månaderna varför ingen kommenterat bloggen. Klickade mig in på ett inlägg av bara slumpen och såg att där inte finns något kommentarsfält! Inte SÅ jävla konstigt att jag inte får kommentarer, haha. Men ska fixa detta snarast som sagt.


Synd att blogg.se's kvalitet suger så hårt.
Det förstör alla bilder som egentligen är högupplösta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback