MARDRÖM



Drömde en mardröm som jag vaknade av; att mamma dog.
Tredje gången jag drömmer det nu. Men det var inte så att det slutade med begravning i drömmen, utan det var precis som i 'Ghost Whisperer', att du går in "i ljuset". Du skulle precis göra det då jag ropar på dig och du stannar och vänder dig om. Jag gråter i förtvivlan och då ropar du "jag älskar dig!". Jag ropar detsamma tillbaka och springer sedan fram till dig och kramar dig och upprepar "Du får inte gå! Du får inte gå!..." Men det gör du. Jag gråter och minns känslan jag hade i drömmen; ensamhet. Kände mig lämnad och ensam när du försvann. Det är då jag vaknar av att jag grät. Förstår inte varför jag drömmer sådana drömmar. Jag känner mig hemsk.. Gråter nu i skrivande stund.

När jag tänker på drömmen så undrar jag varför jag drömmer dessa drömmar. Egentligen kan jag inte komma på en bra anledning, det är bara hemskt. Förra gången jag drömde detta så gick jag in till mamma mitt i natten , väckte henne och grät och förklarade drömmen, men nu vaknade jag ensam hemma. Jag vill nog bara höra "jag älskar dig" från mamma, för att en dag kan det vara för sent...

R. Kelly – If I Could Turn Back The Hands Of Time
Lene Marlin – A Place Nearby
Hoobastank – The Reason
Haley James Scott – Halo
Secondhand Serenade – Like A Knife - Acoustic Version

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback