"MELLO" I ENSAMHETEN


Sitter hos pappa själv och tittar på Melodifestivalen. Är fortfarande lite bakis sen igår men jag drack inte så mycket.. Är förvånad. Jaja, överlevde. Dessutom mår man som man förtjänar.
Underhållningen (Cirkus Alfons) med killen med dreadsen är både snygg och en skön brytning. Han påminner om Sean Paul i rösten och dansen är också snygg som fan. När det gäller bidragen så hade jag rätt om att Molly Sandén och Andreas Jonsson skulle gå vidare. Andreas för att den låten kommer fastna oavsett om man gillar den eller inte. Mollys låt är en kärlekslåt med mycket kraft och känslor - sådant som vi människor gillar. I final hamnde Molly nu i skrivande stund också. BRA!

Måste säga lite random saker om dem som varit med i Melodifestivalen än så länge:

- Molly Sandén är jättelik Miley Cyrus tycker jag.
- Blondinen i Love Generation är jävligt tuff i sitt hår och hennes attityd är underbar.
- Dead by April var ju helt underbara! Vill kunna lyssna på deras låt Mystery NU!
- Loreens låt vill jag med höra igen, sjukligt bra.
- Låten Mirakel suger för fan *beep*! Vad fan är det för skit? Och folket skickade skitlåten till final med. Vad fan?


Jag och Tommy igår. Sjukt rolig fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback