TANKARNA SNURRAR

Gick och lade mig för ca en timme sedan, men har alldeles för många tankar i huvudet om det ena och det andra, så sätter mig och fixar lite mapparna i datorn... Helt random. Men kom på ett bättre system när jag låg i sängen. Det är där allting börjar. Tur att man inte är pedantisk och hela tiden tänker logiskt med allting. Ibland är det jobbigt. Jag kunde bara inte ligga kvar i sängen efter att jag kom på ett nytt system. Det gick inte.

Frågan är; är det bra eller dåligt att sådana här tvångssaknar? Hehe


Done. Mappar med året som namn och undermapparna är månaderna
+ att jag skrivit året på måndernas mappar för att lätt kunna hitta det jag söker.. (Y)

Kommentarer
Postat av: canaz

Hej du! :) Hos mig kan du nu vinna ett par valfria linser i samarbete med netlens! Allt du behöver göra är att skriva att du är med i tävlingen! Vinnaren länkas också framför mina 1700+ läsare Lycka till kram!

www.canaz.se



VARA MED OCH TÄVLA HÄR : http://canaz.se/2012/february/tavling-i-samarbete-med.html#comment

2012-02-23 @ 01:10:17
URL: http://canaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback