TINY WORKOUT

På facebook skrev jag att jag skulle dricka kaffe och äta kaka nu. Jag ångrar mig. Först ska jag ta några glid med slidern. Det ökar inte pulsen så jäkla mycket och jag börjar få abstinens nu när jag inte kan träna. Jag trodde att mitt halsont försvunnit men vad fel jag hade. Bytte sängkläder innan och städade rummet, så tjocknar det direkt i halsen på mig... Jävla skit. Annars känns det ingenting i halsen. Så jävla skumt! Men jag ska i alla fall smygträna lite lite nu, men bara så inte pulsen ökar, då är det lugnt. SEDAN blir det kaffe och kaka till Pretty Little Liars och efter det dusch. Sounds good to me.

En sådan här är det vi har. Den har samlat damm i kanske... 4-5 år, så det är dags att använda den. ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback