GO MP3! 2008-2011

Jag undrar bara varför jag inte färgare håret till balen och studenten... Jag förstår inte hur jag tänkte! Det är ju en hemsk färg det där! Och en hemsk utväxt?! Herregud ja. Önskar jag var frisk då med. Var ju inte jättebekväm med alla tutor, visselpipor, musik, hoppande osv. med huvudvärk och jätteont i halsen. Usch. Vill göra om studenten och vara frisk den gången.

Men ja... Det är ändå en tid jag inte kommer att glömma. Mina underbara klasskompisar, vänner på skolan och lärarna och alla raster vi tog fast vi inte fick, gömde oss för lärarna bakom palmer och på toaletter, haha! Påskäggletande, springa runt med tomeluvor, titta på söta killar i korridoren, försöka se snygg ut när man åt i matsalen, jävlas med lärarna på olika vis, kopiera våra ansikten i kopieringsmaskinen och tejpa upp i fönsterrutorna nere på Media, smyga iväg på lektioner för att göra det ena eller det andra, alla diskussioner innan och efter ett prov, fjanta runt i korridorerna utan att skämmas, alla foto sessions... Det finns säkerligen mycket mer som våran klass gjorde men det hade blivit en lång text då. En sak är dock säker: Jag saknar klassen - jag saknar MP3. Vi var sammansvetsade på något vis, hur olika vi än var varandra. Vi var en unik grupp ungdomar. Love you guys, saknar allihopa.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback