BIG GIRLS DON'T CRY

Sitter och glor på Eden Lake nu efter maten. Den är förbannat seg innan den väl kommer igång dock. Världens träningsvärk i armar och mage har jag också eftersom jag tränade lite igår. Det var skönt att träna men har ont idag, haha. Plocka i ordning på rummet lite och sedan en dusch ska bli skönt.

Nu har jag kommit ikapp både Jersey Shore, One Tree Hill OCH Pretty Little Liars! Har just fått ner avsnitt 21 av PLL av säsong 2. Dagens i-landsproblem... Men vad fastnar ju..! Men nu kanske jag kan börja se på Sons of Anarchy som jag velat länge. Funderar på det en stund.

You see my fascination
Tell me I'm not mistaken
Give me the information I need


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback