FY FAN VAD JAG SAKNAR DIG! :'(

Christina Perri – miles

Detta är din låt Alice. Tänker på dig när jag lyssnar på den, men lyssnar inte på den så mycket för det gör så jävla ont varje gång. Drömde här om natten om dig. Drömde att jag satt hemma hos mamma och pratade med någon. Vid något tillfälle slänger jag en blick över högeraxeln och ser en svart siluett. Jag tittar igen och det är du! Du sitter där så fint som du alltid gjorde med framtassarna fint ihop, dina stora ögon och öronen rakt fram, sådär som du gör när du är allert och lyssnar. Precis som första bilden nedan. Jag minns hur jag tänkte i drömmen "jag fick tillbaka dig!" och börjar gråta som en galen, springer fram till dig och kramar dig sedan bara tittar jag på dig. Du bara tittar på mig i ögonen några sekunder, sedan dyker du ned med huvudet i den mjuka korgen du hade och börjar gruffa runt och låta som en liten gris. Vilket var helt underbart sött. Hade jag på något vis fått dig tillbaka så hade jag gjort det.

Du är bäst. Jag älskar dig och saknar dig.
Glömmer aldrig samtalet då det blev bekräftat att du skulle somna in. Det enda jag gjorde var att gråta och säga "nej nej nej, detta händer bara inte!". Du togs ifrån oss alldeles för tidigt. Nu den 23:e maj skulle du fyllt 9 år min lilla, älskade Alice. Vi kommer fira dig. Jag kommer aldrig glömma dig och den lycka du gav mig, mamma, pappa och Simon. Texas saknar dig också.
23 MAJ 2001 - 29 NOVEMBER 2011, KL: 12.36.




Kommentarer
Postat av: Magnus

Synd med hunden =( Kram

aldrig kul de dära.

2012-05-05 @ 19:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback