NY BLOGG - NY START?

Jag funderar på om man ska göra en helt ny blogg. Såg att snygga Johnny Puma gjort det och det vore faktiskt skönt med en nystart. Jag är en person som är nostalgisk, jag går bakåt i bloggen och kollar igenom och minns och tänker... Det är inte bra för mig av flera olika anledningar. Jag fastnar så lätt i dåliga, gamla spår och till slut sitter jag med en klump i magen för att jag sitter och längtar tillbaka. Visst, jag var lycklig en gång i tiden men.. Jag är inte samma person längre. Bara det senaste året har jag förändrats drastiskt. Inte så att jag blivit en helt annan person så, men jag har lärt mig hur man ska göra för att överleva i en liten stad som Ljungby när man är 20 år och tjej. Jag har bland annat lärt mig säga nej (gäller flera olika situationer), lärt mig att stå upp för mig själv, lärt mig att konfrontera människor som behandlar mig fel och framförallt har jag lärt mig (och lär mig fortfarande) att hantera konflikter. Det kunde jag inte för ett, två eller tre år sedan.

Så... Ny blogg eller inte? Är rätt trött på mitt bloggnamn med, usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback