SANNINGEN OM MITT HÅR

Till alla er som sagt att mitt hår är jättefint och jättetjockt och härligt:
Det här är den fula sanningen. Efter att jag tvättat håret så låter jag det lufttorka för att jag får inte föna det pga att det är så pass skört så det förstörs. Här är håret helt och hållet ofixat. Nu är det inte så fint längre va? Vill ni verkligen ha mitt hår fortfarande? Det är fluffigt, tjockt, risigt och fult. Nu kanske ni förstår att jag fixar till håret på olika vis varje dag för att jag ska se mänsklig ut, och inte som ett troll.

Jag ser ut som en tjej från någon shampoo-balsamreklam som förebild med den minen. Haha (Lite det som var meningen dock.)
Så.. Nu inser ni nog att "njääe jag vill nog inte ha ditt hår längre.." Ville bara påpeka detta för mina kära kvinnliga vänner som avgudar mitt hår, haha!


Kommentarer
Postat av: Paula

jag hittade en hårmask man kan göra hemma. Den är helt underbar (för mitt hår iaf :P). Det är enbart ägg och honung som behövs. Jag måste använda två ägg för att det ska räcka till hela håret. Och för varje ägg en matsked honung. vispa ihop lite och tillsätt i håret. Låt det vara minst 30 min, men gärna längre. Duscha sen håret. Ägg har väldigt mycket proteiner som är bra för håret :):)

2012-05-03 @ 16:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback